13 תשובות
אני מעדיפה קצרות
לא קצרות מדיי, ולא ארוכות מדיי, ציפורניים רגילות כאלה לא ארוכות ולא קצרות
שיהיה באמצע, לא ארוך מדי ולא קצר מדי.
ארוך, אבל תלוי עד כמה ארוך.
קצרות, לדעתי ארוכות זה פרחי
זה ממש קצר התמונה
אם לזה את קוראת קצר, אז לדעתי זה האורך הכי יפה.
וסתם שאלה,
זה נראה לכם הגיוני? o:
ארוך
שואל השאלה:
חח חח אומיגאד זה נוראי
אנונימית
אני לא אוהב בנות עם ציפורניים ארוכות, אבל גם לא קצרות מידי
שואל השאלה:
אה אוי זה הראה לי תמונה אחרת הן לא קצרות ככ חח
אנונימית
באותו הנושא: