13 תשובות
אני מעדיפה קצרות
לא קצרות מדיי, ולא ארוכות מדיי, ציפורניים רגילות כאלה לא ארוכות ולא קצרות
שיהיה באמצע, לא ארוך מדי ולא קצר מדי.
ארוך, אבל תלוי עד כמה ארוך.
..
קישורים מצורפים:
קצרות, לדעתי ארוכות זה פרחי
זה ממש קצר התמונה
ארוך
שואל השאלה:
חח חח אומיגאד זה נוראי
חח חח אומיגאד זה נוראי
אנונימית
אני לא אוהב בנות עם ציפורניים ארוכות, אבל גם לא קצרות מידי
שואל השאלה:
אה אוי זה הראה לי תמונה אחרת הן לא קצרות ככ חח
אה אוי זה הראה לי תמונה אחרת הן לא קצרות ככ חח
אנונימית
קצרות
באותו הנושא: