2 תשובות
יתכן ויש סתימה ביציאה מהסיפון לקיר, מומלץ לפרק את הסיפון ולהחדיר כלי קשיח או חוטר ולנקות
שואל השאלה:
פתחתי את הסיפון, וחיברתי שוב.. כך שאם היה לחץ או משהו הוא השתחרר, אני אנסה את הקולה - אין מה להפסיד.. המים יורדים לצינור הביוב בחופשיות - אני לא חושב שיש סתימה איפהשהוא הבמשך..