5 תשובות
היית צריכה קודם לבדוק שיש למחשב שלך את התנאים לווינדוס 10,
אני ממליץ להישאר בווינדוס הישן שכבר האנשים עברו את כל הבעיות שלו
שואל השאלה:
חח לא חשוב שאני אסבול עם הטישטוש הזה... אפשר להסתדר עם זה ואולי באמת זה יסתדר עם הזמן.. אבל אין סיכוי שאני חוזרת לווינדוס 8 -,-
יש לי כרטיס מסך יקר וזה גם מטושטש כזה, זה בעיה בווינדוס עצמו, תחכה זה יסתדר עם הזמן בעזרת העידכונים וזה לא רק אצלי
שואל השאלה:
אבל היה לי לפני ווינדוס 8.1 ורוב הדברים שפועלים בווינדוס 10 לא פעלו בווינדוס 8.1 רק הטישטוש הזה בווינדוס 10 מפריע לי בעיה...
הכי טוב שתחליפי לוינדובס 7 או 8 לפי דעתי הכי נוח והכי טוב

לנושא: כנראה כרטיס מסך לא טוב או לא עומד בקרקטריונים של וינדובס 10
באותו הנושא: