4 תשובות
בדיוק מה שאני שואלת כל הזמן... למה לבגוד במישהו ולשבור לו את הלב במקום פשוט להיפרד ממנו ולהיות עם אחרים אחרי שנפרדתם...? אנשים מפגרים!
כי הם לא אוהבים אותם מספיק, כי לא אכפת להם מהם.
כי הם לא מרגישים סיפוק או כי בן הזוג מתנהג בצורה מזלזלת וזה
או כי סתם לא אכפת להם
או כי סתם לא אכפת להם
מחפשים "ריגושים"
באותו הנושא: