5 תשובות
חח זה בעייתי תנסי לשבת ליד מישהי שנראת חמודה ואתם כבר תתחברו
תדברי על כל דבר - לימודים, תוכניות טלווזיה, מזג האוויר אפילו! בהתחלה זה ירגיש לך מאוד מתאמץ ומכני, אבל עם הזמן זה יהפוך טבעי.
בתור התחלה את יכולה אפילו לנסות להתחבר למישהו שהוא דומיננטי בשכבה, ככה תוכלי להגדיל דרכו את מעגל החברים שלך...
בהצלחה:)
אני מניחה שיעשו לכם שיחת היכרות כזו. אז תשדלי לחייך, להיפתח ולזרום עם כולם. תנסי למצוא ילד או ילדה שנראים לך נחמדים ותפתחי איתם שיחה ( נניח תשאלי מאיזה ביהס הם באו וככה זה יזרום)
מומלץ: לא להיות מושפעת, ולא להישאר עם חברה אחת מהיסודי.
יעשו לכם משחקי חברה, תדברי עם בנות.
תצחקי מבדיחות, גם אם הן לא מצחיקות, תחייכי, תדברי בהתחלה זה יהיה חברות מאולצת 'היי' 'היי' כזה, תדברי מנומס וזה אחרי כמה שבועות תכירו זה יעבור ותדברו פתוח...