6 תשובות
תגמרי בתוך הכוס שימי חלב יהיה טעים
אנונימית חרמנית
לכי לארומה!
2 כפיות קפה, להרתיח חלב עם סוכר בסיר ולשפוך את החלב עם הסוכר לתוך הכוס לערבב ולשתות
אבקת נס קפה, 2 כפיות סוכר לשים ממם חמים לבחוש טוב, להוסיף חלב וקצפת מעל:)
שים כפיות נס שתרצה סוכר קצת מים חמים לערבב ממש עד שיש לך צבע חום לשים מים חמים עד הסוף וזהו
אני שמה כפית נס כפית סוכר
מים רותחים 3/4 מהכוס והשאר חלב (או חלב בטעם וניל)
מים רותחים 3/4 מהכוס והשאר חלב (או חלב בטעם וניל)
באותו הנושא: