3 תשובות
אולי תרגישי בחילה או כאב ראש קטן.. לא יקרה לך כלום..
אנונימית
לא מסוכן אבל זה יותר מדי אל תעשי את זה שוב,1 מספיק 2 במצבים ממש קשים, אם זה משהו חזק כמו advil
כן. כדור אחד לרוב משפיע, אבל כדאי לתת לו לעשות את שלו, לשכב במקום חשוך ונעים, מטלית לחה על המצח ולהירגע, אולי לנמנם קצת לחצי שעה והכאב ראש יעבור.
4 כדורים לא יגרמו לזה לעבור מהר יותר, להבא אל תעשי את זה, זה פוגע בכבד ויכול להוביל למצב מסוכן.
4 כדורים לא יגרמו לזה לעבור מהר יותר, להבא אל תעשי את זה, זה פוגע בכבד ויכול להוביל למצב מסוכן.