6 תשובות
עד הפעם הבאה, זה לא כל כך נדיר אני לא מבין מה כל ההתלהבות חח
זה קורה לעיתים רחוקות, אבל זה כבר היה פעם וזה יהיה עוד פעם בעתיד (אי אפשר לדעת מתי)
כן. זה די נדיר, אבל זה בטח יקרה שוב בעוד שנה או פחות.
זה אובך, אבק. זה יעלם נראלי רק בסופשבוע
זה נגרם בגלל שהאבק באוויר והקני השמש פוגעים באבק וזה יוצר שמיים כתומים זה לא חד פעמי זה תלוי אם תגיע עוד סופה כזאת של חול ואז זה יגיע שוב
" רן סימור " מאיפה הבאת את החירטוט הזה?!


זו סופת חול שהגיע ממצרים אני חושבת בקיצור זו סופת חול שהגיעה אלינו מהמדינות השכנות שלנו.. ואם השמיים היו כתומים אז היו רואים את זה בכל העולם לא רק פה.. כי אלו השמיים.
אנונימית