2 תשובות
אם את רוצה תהיי זוג שלו וזהו סוף הפואנטה
אנונימי
את לא.. בגלל זה אתם זוג.
בזוגיות צריכים לסמוך אחד על השני וכאלה..
בזוגיות צריכים לסמוך אחד על השני וכאלה..
אנונימית
באותו הנושא: