3 תשובות
גם אני לא יודעת אני גם עושה מבחנים ימים רביעי וחמישי
באיזה מקיף את לומדת עכשיו?
ניקולוש
שואל השאלה:
אני לומדת באורט
אנונימי
חח גם אני עוברת והלכתי היום ליום פתוח.. לאיזה כיתה את עולה ואיך קוראים לך? ^_^