6 תשובות
חחח הזמנתי נייק
אממ לא הזמנתי משהו גדול או מגניב אבל הזמנתי כל מני דברים לקוספליי (אדשות וכאלה) אם זה עוזר במשהו חחח
זה לא כזה מרהיב אבל הדבר הכי גדול שהזמנתי מהאיביי היה נעלי new rock._.
פלאפון (ומתחרטת על זה ^_^)
דברים שיפה להם השתיקה