15 תשובות
קטנה
Syl
קטנה כמובן
גדולה
ככה הסיכוי שהמורים ישנאו אותי פוחת d:
גדולה שלא יהיה משעמם וגם כיף לשגע את המורים
קטנה
קטנה
גדולה, יותר אנשים יותר כיף
גדולה, אבל לא צפופה:)
קטנה, תמיד כשאנחנו מתחלקים חצי חצי אני נהנת יותר.
שואל השאלה:
ברור שקטנה זה הבחירה הברורה אבל פתאום חשבתי על זה שבכיתה גדולה יש יותר צחוקים ויותר חברים, שזה ה-חוויות מהבית ספר טיול שנתי כל הכיתה... יכול להיות שאני סתם מקנאה באלה שהתקבלו לכיתת מחוננים אז אני מתרצת למה גם הכיתה שלי טובה אבל בכל זאת לא נראה לי שהייתי מסתדרת בכיתה של 10 או 15 תלמידים
אנונימית
קטנה
אתם יודעים שחברה שלי לומדת בבית ספר וישלה בכיתה רק 8 תלמידים?
אנונימית
כיתה גדולה.
קטנה יכול להיות אדיר אבל רק תחשבו על זה.. בטוח יש בכיתה שלכם איזה עשרה טיפוסים שאתם לא מסמפטים במיוחד.. תארו לכם שזו הייתה הכיתה שלכם...