7 תשובות
שואל השאלה:
בדקתי כמה פעמים
שואל השאלה:
ולחץ דם אי אפשר לבדוק?
107זה על גבול הנורמאל, אבל יכול להיות שלא בדקת טוב תבדקי עוד פעם
שואל השאלה:
107 לא טוב נראלי אה
את לוקחת את היד הולכת לשורש כף היד זה נקרא רדיאלי בודקת ומרגישה כמה דופק יש לך ב15שניות ומכפילה את זה ב4זה נותן לך את תוצאת הדופק שלך
נב, עדיף שזה יהיה שניות מדויקות בשעון
אנונימי
לא לחץ דם אי אפשר לבדוק ידני רק בעזרת מודד חשמלי. או בעזרת סטטוסקופ ושרוול ידני. אבל לד לא אפשרי לבדוק ידני
כמה צריך