התחברות
הרשמה
הוא בן אדם מגעיל אבל אני עדיין אוהבת אותו... איך פשוט לשכוח ממנו ולרדת ממנו?
15 בספטמבר 2015, 21:08
אכזבה
אהבה נכזבת
לשכוח
תשובה אחת
תנסי להתרחק ממנו טיפה...
תכירי אנשים אחרים יש הרבה בנים...
ל
לא פעילה יותר
באותו הנושא:
זה פשוט מגעיל אותי לחשוב שאמא שלי כזאת..
2016 ואני עדיין מתגעגעת לכמעט מלאכים, מי עדיין אוהבת אותם?
אם חבר שלי בגד בי ואני עדיין אוהבת אותו?
תנסו לחשוב מה הדבר הכי מגעיל שאתם אמרתם לאנשים ופשוט כתבו אותו
הוא פוגע בי כל פעם, הוא חרא כל כך רע ומגעיל, ואני רוצה להתגבר עליו, אני פשוט אוהבת אותו יותר מדי.. מישהו?
הייתם נעלבים? היא עדיין אוהבת אותו?
הוא פגע בי כל כך הרבה פעמים, למה אני עדיין אוהבת אותו?
אתם מכירים שירים שנגיד אני רוצה לשכוח מישהו שפגע בי אבל אני עדיין אוהבת אותו?
אני עדיין אוהבת אותו?
אני וחבר שלי נפרדנו וקשה לי להמשיך הלאה אני עדיין אוהבת אותו מה לעשות?
אני אוהבת אותה הכי בעולם, אבל היא ממש מגעילה!