11 תשובות
שואל השאלה:
אבל אין לי עם מי
אנונימית
אני מזה מבינה אותך גם אני מתה כבר להתחתן!
אנונימית
שואל השאלה:
ניפרדתי לפניי חודשיים מידיד שלי ואני מתה מגעגועים: (
ניפרדנו כי לא רציתי להתחתן כי אני עדיין לא מרגישה מוכנה.\
עכשו אני מתחרטת: (

פשוט איבדתי אותו
אנונימית
תנסי לחזור אליו אולי גם הוא מתגעגע
אנונימית
שואל השאלה:
שלחתי לו הודעה לפני חודש וקצת והוא ניפנף אותי: (
אנונימית
תגידי לו בדיוק מה את מרגישה ואם זה לא הולך אז כנראה שהוא לא נועד להיות בעלך ויש מישהו אחר ששייך לך
אנונימית
שואל השאלה:
לפניי שניפרדנו אמרתי לו שאני מרגישה אליו משהו
והוא אמר לי שגם הוא מרגיש (ככה הוא טען)
ושהקשר סתם נמרח
אוף אני מתגעגעת מגעגועים אליו

היה בינינו קליק כזה ואני ממש אוהבת אותו אוף מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
18
אנונימית
את צעירה מה יש לך חחח? אין חתיכים בצבא?