4 תשובות
נעצתי
הקינאה..
ולפי דעתי כדאי שתלכי לדיאטנית שתבנה לך תפריט השמנה מיוחד, (בדיוק למה שאת צריכה להעלות)
ולפי דעתי כדאי שתלכי לדיאטנית שתבנה לך תפריט השמנה מיוחד, (בדיוק למה שאת צריכה להעלות)
... תמשיכי ככה וזה יפול עליך ואין לך מושג אפילו מאיפה.
לא ברור בת כמה את, אבל הגוף שלך בהתפתחות והשתנות מתמדת. גם חילוף החומרים משתנה.
את עשוייה להיות כיום בת 14 ולהרגיש, להתנהג כמו שאת מתארת, אל תתפלאי אם פתאום בגיל 16 תפגשי במראה מישהי מאוד שונה ממה שהיית רוצה להיראות.
ממליץ בחום לקחת את עצמך כבר עכשיו בידיים - לאמץ הרגלים של תזונה ופעילות גופנית בריאים.
לא ברור בת כמה את, אבל הגוף שלך בהתפתחות והשתנות מתמדת. גם חילוף החומרים משתנה.
את עשוייה להיות כיום בת 14 ולהרגיש, להתנהג כמו שאת מתארת, אל תתפלאי אם פתאום בגיל 16 תפגשי במראה מישהי מאוד שונה ממה שהיית רוצה להיראות.
ממליץ בחום לקחת את עצמך כבר עכשיו בידיים - לאמץ הרגלים של תזונה ופעילות גופנית בריאים.
כנראה את לא באמת אוכלת בכמויות מטורפות כמו שאת אומרת ולא מגיעה למאזן קלורי חיובי, אי אפשר לא לעלות במשקל אם אוכלים במאזן קלורי חיובי
באותו הנושא: