התחברות הרשמה

השביתה הזאת רק לתיכונים או גם לחטיבות ביניים?

20 בספטמבר 2015, 08:46
מערכת החינוךתלמידיםבתי ספרשביתהתיכוןבית ספר    
5 תשובות
גם
L
La La La Lovatic
לכל העל יסודי (:
I
I_See_You
שואל השאלה:
הא אוקיי תודה:)
נ
נמוו
לכל בתי הספר העל יסודיים, כלומר גם לחטיבות הביניים.
B
BePositive
גם לחטיבות
Lolita
באותו הנושא:
רשום שהשביתה היא לגנים ותיכונים, גם לחטיבות יש שביתה?
השביתה ביום רביעי לחטיבות הביניים בוטלה?
יש מחר שביתה? זה גם לתיכונים וגם לחטיבות?
השביתה שיש מחר היא גם לתיכונים?
השביתה מחר רק לתיכונים או גם לחט"ב?
השביתה היא רק לתיכונים ואני בחטיבת ביניים, אבל רוב המורים שמלמדים אותי הם מלמדים גם בתיכון..
השביטה היא רק לתיכונים או גם לחטיבות?
השביתה בראשון תתקיים בטוח או שיש סיכוי שיבטלו? וגם גם רק לתיכונים או גם חטיבה?
למי השביתה ביום רביעי? (חטיבה תיכון יסודי)?
השביתה רק לתיכונים?
השביתה גם לחטיבות?