2 תשובות
תפעילי את המיקום בהגדרות של הסנאפצ'אט.
אין את זה בכל עיר, יש את זה בערים מוכרות כמו תל אביב
צריך להפעיל את הjps
אחרי שהוא מופעל, לצלם את התמונה ולהסיט את המסך (כמו שעושים בשביל עיצוב)
לא בכל עיר יש את הכתוביות האלה