7 תשובות
לא מאמינה בזה.
הגענו כבר למחר, סוף העולם עדין לא הגיע:p
לא יקרה.
פשוט מאוד בולשיט.
פשוט מאוד בולשיט.
אני לא מאמינה בזה בכלל
שואל השאלה:
אני כן והכנסתי את עצמי למלא פחדים וסיוטים ואני כל כך מפחד שאני יאבד את המשפחה שלי ואת המכרים וכול מי שאני אוהב וגם לחשוב שלא הספקתי לעשות גלום בחיים
אני כן והכנסתי את עצמי למלא פחדים וסיוטים ואני כל כך מפחד שאני יאבד את המשפחה שלי ואת המכרים וכול מי שאני אוהב וגם לחשוב שלא הספקתי לעשות גלום בחיים
לא יקרה עוד פעם סתם תאוריה חסרת ביסוס
bullshit
באותו הנושא: