6 תשובות
ביולוגיה ופיזיקה, אבל תזכרי שיש דברים שאת יכולה להשלים אחרי התיכון אז תלמדי במגמות שמעניינות אותך
ביולוגיה וכימיה אני כמעט בטוחה.. כימיה זה קשור לחומרים. ביולוגיה זה לבעלי חיים אבל עדיין זה נראלי קשור.. ופיזיקה זה בכלל משהו אחר זה מהירות האור, כוח הכבידה.. דברים כאלה..
פיזיקה זה מקצוע שלפעמים הוא חלק מהקריטריונים להתקבל ללמוד במקומות מסויימים, וביולוגיה זה נורא עוזר לומדים על האנטומיה של האדם ועוד דברים
חוץ מזה את צריכה ממוצע בגרויות גבוה, פסיכומטרי גבוה כי נורא קשה להתקבל לרפואה בארץ
חוץ מזה את צריכה ממוצע בגרויות גבוה, פסיכומטרי גבוה כי נורא קשה להתקבל לרפואה בארץ
לרפואה כימיה זה הכי חשוב.
כימיה ופיזיקה זה השילוב שנחשב הכי מוצלח.. הוא פותח הכי הרבה אפשרויות והוא הכי 'נחשב'.
ביולוגיה זה קצת חירטוטים וצריך לזכור הרבה ויש חלק גדול מאוד של אקוחוגיה שלא עוזר לרפואה ואיתי אישית גם לא מעניין..
אני אומאת את זה כי אני באותה התלבטות כמעט כמו שלך
פיזיקה וכימיה
או
ביולוגיה וכימיה
כימיה אני בטוח אקח גם בגחל שזה הכי חשוב לרפואה וגם כי הכי קשה להשלים את זה
ואני חושבת שאקח גם פיזיקה בסוף
מקווה שעזרתי לך חח
כימיה ופיזיקה זה השילוב שנחשב הכי מוצלח.. הוא פותח הכי הרבה אפשרויות והוא הכי 'נחשב'.
ביולוגיה זה קצת חירטוטים וצריך לזכור הרבה ויש חלק גדול מאוד של אקוחוגיה שלא עוזר לרפואה ואיתי אישית גם לא מעניין..
אני אומאת את זה כי אני באותה התלבטות כמעט כמו שלך
פיזיקה וכימיה
או
ביולוגיה וכימיה
כימיה אני בטוח אקח גם בגחל שזה הכי חשוב לרפואה וגם כי הכי קשה להשלים את זה
ואני חושבת שאקח גם פיזיקה בסוף
מקווה שעזרתי לך חח
יאא גם אני רוצה להיות רופאת ילדים (: מצטרפת לשאלה*~* אני במגמת רפואה בחטיבה שלי (אני בכיתה ז)
שואל השאלה:
אני בכיתה ט ואני מדברת על שנה הבאה
אני בכיתה ט ואני מדברת על שנה הבאה
אנונימית
באותו הנושא: