11 תשובות
נגיד אם את תדברי על מישהו כשהוא לידך.
זאת שאלה בלי טאקט
אנונימי
כאילו מישהו שאין לו טקט זה מישהו שעושה או אומר משהו בזמן לא נכון...
כשאת אומרת כל דבר שעולה לך לראש לא משנה אם זה פוגע במישהו, בעיקרון כמו ילדים קטנים חח
לא לחשוב לפני שאתה אומר משהו מסוים
בלי היגיון, מבלי לחשוב על המשמעות של מה שנאמר.
בלי אכפתיות, בלי נימוס, בלי טעם.
אדם בלי טקט זה אדם ללא גבולות בדיבור.
בדרך כלל אומר דבר טיפשי ומעליב.
למרות שלא צריך.
בדרך כלל אומר דבר טיפשי ומעליב.
למרות שלא צריך.
טאקט פירושו התנהגות המבוססת על התחשבות זהירה בסיטואציה ובסביבה שבהן נמצא אדם ברגע נתון.
(ויקיפדיה)
אז סביר להניח שאנשים חסרי טקט יגידו הרבה פעמים את מה שהם חושבים בלי להתחשב בעובדה שהאדם מולם עלול להיפגע.
(ויקיפדיה)
אז סביר להניח שאנשים חסרי טקט יגידו הרבה פעמים את מה שהם חושבים בלי להתחשב בעובדה שהאדם מולם עלול להיפגע.
מישהו שאומר או עושה דבר שלא מתאים לסיטואציה הוא מישהו שאין לו טאקט.. לדוגמא להגיד למישהו שאת בכלל לא מכירה שהחולצה שלו מכוערת..
כשאתה אומר למישהו משפט חסר טאקט הכוונה היא לאמירה ישירה מדי, חוסר התחשבות באותו האדם, חוסר רסן.
נגיד אם יש מישהי שיש לה ריח רע, אתה בא אליה ואומר לה "שימי בושם דחוף, את מסריחה".
נגיד אם יש מישהי שיש לה ריח רע, אתה בא אליה ואומר לה "שימי בושם דחוף, את מסריחה".