2 תשובות
שוב פעם רוסיות?!.-.
לא עונה לך יותר. נפגעתי קשות.
לא עונה לך יותר. נפגעתי קשות.
שואל השאלה:
סליחה... אני כבר רגיל לתייג את זה...
סליחה... אני כבר רגיל לתייג את זה...
אנונימי