5 תשובות
את מטעה אותה סתם, כמעט כל הדברים באיביי מגיעים^. אם לך זה לא הגיע יכולת להתלונן.
היא באמת מטעה כל הדברים שהזמנתי הגיעו אלי... קורה שיש טעיות הם בני אדם לא מכונה ואם אומרים להם הם מסדרים את זה תוך שניה...
תבדקי מה קורה אם זה לדעתי הוא היה אמור להגיע כבר.. תדברי עם המוכר בצאט..
תבדקי מה קורה אם זה לדעתי הוא היה אמור להגיע כבר.. תדברי עם המוכר בצאט..
אני לא אתפלא אם לא יגיע לך בכלל,
אני וחברה הזמנו מאיביי שעון ותיק השעונים הגיעו, אבל לאחר שלושה חודשים.
והתיקים הגיעו לבאר שבע (אנחנו גרות בתל אביב)
אני וחברה הזמנו מאיביי שעון ותיק השעונים הגיעו, אבל לאחר שלושה חודשים.
והתיקים הגיעו לבאר שבע (אנחנו גרות בתל אביב)
אנונימית
תסתכלי ליד איפה שקנית את המוצר, אמור להיות כתוב תאריך הגעה מינימלי ומקסימלי. אם זה אחרי תאריך ההגעה המקסימלי, תודיעי למוכר שלא קיבלת והוא ישלח לך חדש.
תבדקי בפרטי ההזמנה מה קורה איתו, איפה הוא ותוך כמה זמן יגיע.
באותו הנושא: