5 תשובות


ואיי סנדלים.
כזה נוסטלגיה.
לא, כי בצהריים יהיה כבר יותר חם ולא יהיה גשם.
זה בסדר.
לא, זה לא מוזר.
בצהריים יהיה חם.
תמיד הלכתי עם סנדלים בחורף כשהייתי קטנה...