2 תשובות
עם אתה אוהב אותה תילך אלייה ותגיד שאת אוהב אותה אין לכה מה להיתבייש חיים רק פעם אחת
אנונימי
תכתוב לה מכתב או שתשךלח חבר להגיד לה. או שתרשום לה בפייסבוק:-) תזמין אותה לצאת או תפגשו בהפסקות...:-)