6 תשובות
זה לא שגברים אוהבים, זה שהנשים אוהבות, זה אמור לעשות נעים וסוג של לחרמן
זה לא כיף לבנים, זה כיף לבנות
מניסיון זה מחרמן רצח.
אנונימית
כי להרבה בנות זה עושה את זה חוץ מזה שיוצא בטבעי מרוב תשוקה (מדברת מניסיון עם בן)
אנונימית
זה אמור להיות כיף לכן לא לנו
לפי מה שאני יודע זה מחרמן בנות.