9 תשובות
שאתה מקיא מים.
אולי אתה מצונן וזה לחה
אתה כנראה לא אכלת והתייבשת, אז אתה מקיא מים.
קרה לי פעם.
קרה לי פעם.
יש כמות מסוימת שעוד לא נספגה לגוף, וכנראה הגוף שלך שלח אותות בחילה והקאת אותם. עכשיו, למה מים? בדר"כ מקיאים יותר מים כשכמעט והבן ריקה מאוכל, או שבכלל משתיית יתר של מים.
אם זה משהו חמוץ כזה ששורף בגרון אז כנראה שאין לך מה להקיא אבל אתה צריך להקיא כי אתה חולה או משהו
זה לחה
בדר"כ קיא שקוף זה מים
שנובע מתייבשות
שנובע מתייבשות
שואל השאלה:
כן אבל כשמקיאים את זה יש בחילות וכאלה וזה בצבע שקוף יכול להיות מים אבל למה אני מקיא מים?
כן אבל כשמקיאים את זה יש בחילות וכאלה וזה בצבע שקוף יכול להיות מים אבל למה אני מקיא מים?
ישמצב שזה מים (?).
באותו הנושא: