10 תשובות
אני בת אבל אח שלי קורא לזה קולר של כלבים.
כל הבנים שאני מכירה אומרים לי שאני נראית ככה כמו כלב אוף.
אבל מישהו חידש לי כשהייתי בלונה פארק והוא שאל אם זה אומר
שאני בכת השטן xd
אבל מישהו חידש לי כשהייתי בלונה פארק והוא שאל אם זה אומר
שאני בכת השטן xd
צ'וקר לפי דעתי זה מאוד יפה. אבל צריך להתלבש בבגדים שמתאימים. נגיד חולצה על גוון שחור עם צווארון קצת יותר פתוח שזה לא יראה כמו קולר אלא יותר כמו שרשרת...
(אני בת)
(אני בת)
חח אני לא בן אבל זה כזה מכוער
על חלק זה נראה יפה, על חלק זה לא... זה ממש תלוי...
אני בת אבל לדעתי זה מכוער
מישהו קרא לי חתולה בגלל זה (סמיילי צוחק)
אני בת ואני חושבת שזה די יפה אם לא להגזים אם זה... יש אצלי בבית ספר כמה בנות שבאות עם זה ואנחנו קוראים להן רקסי חחח.
מעלפת שלא רוצה לגלות את הכינוי
איפה אפשר לקנות צ'וקר בבש חח?
אני לא בן אבל לדעתי זה יפה *-*
רק לא אלה מהגומי
רק לא אלה מהגומי
באותו הנושא: