6 תשובות
עוד פחות מחודש
בקרוב... מקווה
היום היה לי קר והייתי עם סווצ'ר, אז..~
שואל השאלה:
נכון, בבקרים קריר אבל אח"כ חמים..
אני רוכבת על אופניים, ואני נואשת כבר לאופנת החורף התחלתי לשים טייצים כבר מלפני שבועיים, ועדיין בצהריים בשעות 14:00-16:00 שאני חוזרת מהבית ספר חם לי אח"כ ואני מזיעה ורק מתה כבר לגרד ממני את הטייץ
לא יודעת איפה אתם גרים אבל אני גרה בתל אביב ואצלי זה ככה..
באלי חורף.
נכון, בבקרים קריר אבל אח"כ חמים..
אני רוכבת על אופניים, ואני נואשת כבר לאופנת החורף התחלתי לשים טייצים כבר מלפני שבועיים, ועדיין בצהריים בשעות 14:00-16:00 שאני חוזרת מהבית ספר חם לי אח"כ ואני מזיעה ורק מתה כבר לגרד ממני את הטייץ
לא יודעת איפה אתם גרים אבל אני גרה בתל אביב ואצלי זה ככה..
באלי חורף.
אנונימית
סוף נובמבר t_t
אומרים שביום שבת יהיה גשם ואז זה ישתנה שיהיו ברקים ביום ראשון.. זה כל פעם משתנה