4 תשובות
כנראה שהוא עסוק או שעלה לו לראש שאולי תתגעגעי ותשלחי לו
אל תתני לו לחיות באשלייה או משהו למקרה ואת רוצה אותו ומתגעגעת תשלחי לו
אתם לא חייבים לדבר כל יום את יודעת
אבל כדי להראות לו שזה לא בא רק מהצד שלו עדיף שתשלחי
אין סיבה שלא:>
תשלחי, אני בטוחה שהיא ישמח לקבל הודעה ממך.
באותו הנושא: