2 תשובות
say i love you. זאת אנימה, בחיים לא חשבתי שאני אראה אנימה כי לא אהבתי את הסגנון, אבל אחרי שראיתי את הפרק הראשון פשוט התאהבתי בזה כי זה היה כל כך קיטשי רומנטי וחמוד ^~^
אז אני ממליץ לך על זה. זאת סדרה עם 13 פרקים.
E1