3 תשובות
אני אחבק אותה ואהיה איתה עד שהיא תחזור לעצמה - וגם אחרי זה אני אהיה איתה.
כי אי אפשר לראות את הבן אדם שאתה אוהב בוכה -ולהישאר פסימי
אני בת אבל אני חושבת שזה על אותו עיקרון.
סביר להניח שאבכה ביחד איתו ואהיה שם בשבילו כדי לעודד, לתמוך ולחבק
אני לא אעזוב אותה לשנייה וכל הזמן אהיה איתה... אני אחבק אותה עד שהיא תרגע ואשאל אותה מה קרה..