3 תשובות
כן.
בדף הראשי יש לך רשימה של כל מי שאונליין, את לוחצת שם על התנתקות ואז זה מנתק אותך מהרשימה ולא יופיע שאת מחוברת
בדף הראשי יש לך רשימה של כל מי שאונליין, את לוחצת שם על התנתקות ואז זה מנתק אותך מהרשימה ולא יופיע שאת מחוברת
כן. לחצי על "התנתקות" בתיבה של "מחוברים אונליין" בדף הראשי.
אפשר, יש תרשימה של כל המחוברים ולמטה רשום"התנתקות"
את לוחצת וזהו מראה שאת לא מחוברת
את לוחצת וזהו מראה שאת לא מחוברת