2 תשובות
שואל השאלה:
בעברית בבקשה:)
אנונימית
"מה הטעם בלהיות חי אם אתה לא מנסה לעשות משהו ראוי לציון?"
תרגום קצת צולע, אבל בכללי הציטוטים/הספר לא כאלה מדהימים. הוא רק מתיימר להיות עמוק -_-