4 תשובות
תעכדני את הסנאפצאט
אם עדכנת כבר אז תחפשי בפילטרים- יש לך חילזון לאיטיות, ואז כזה חיה רצה אני חושבת שזה המהירות וגם חצים להעברה אחורה
קודם כל, תעדכני גרסה.
אחרי זה:
כשאת מצלמת תמונה את יכולה להזיז שמאלה וימינה בשביל לשים אפקט, שעה, מיקום וכו', נכון? אז באיזשהו שלב את מגיעה גם להילוכים האלו.
שואל השאלה:
אבל איך עושים את זה
אנונימית
זה רק לאייפון 5 ומעלה