6 תשובות
פעילות על טבעית, כנראה בגלל שראיתי את זה כשהייתי בכיתה ז'. חוץ מזה כלום
לא היו לי סיוטים משום דבר..
אבל הדבר הכי מגעיל שראיתי זה איך מוציאים להורג אנשים בסוריה.. שני אנשים אחד לייד השני ואחד אחרי השני.. הראשון עם מסור חשמלי כשחבר שלו ליידו ואז ערפו לשני תראש.. לא אשקר, הייתי בהלם כמה דקות עד שראיתי את זה שוב ושוב ובסוף זה עבר... חחח עכשיו אני בסדר:-)
שואל השאלה:
אשמח אם תנעצו:)
קראתי פעם אחת ספר ישן מאד, זה הפריע לי בשינה למשך הרבה זמן.
ראיתי הארי פוטר 3 (המלחיץ עם האנשי זאב) בכיתה ב או ג, ואחרי זה היו לי סיוטים נוראיים בלילה, לא יכולתי לצאת החוצה לגינה כי היא הייתה גדולה והייתי בטוחה גם כמה שנים אחר כך שיש בה יצורים מלחיצים:d, ובכללי זה עשה לי פחד נוראי מחושך..
basically הרס לי את הילדות ואני לא מגזימה..
50 גוונים של אפור