תשובה אחת
לא.
אני גם עשיתי החלקה ואת צריכה שבוע לפחות לא לעשות קוקו או לשים סיכה בשיער.
בנוסף תחפפי עם מהסכה ושמפו שמתאימים אחרי ההחלקה
באותו הנושא: