12 תשובות
כן, זה לא מסוכן למאכל.
(תבדקו את עצמכם לפני שאתם מגיבים)
(תבדקו את עצמכם לפני שאתם מגיבים)
שואל השאלה:
אז כן או לא? זה ממש מבלבל..
אז כן או לא? זה ממש מבלבל..
שואל השאלה:
זה לא הרבה דם זה טיפה קטנה וזהו
זה לא הרבה דם זה טיפה קטנה וזהו
עדיף שלא, תקחי ביצה אחרת
שואל השאלה:
טוב.. תודה לכם
טוב.. תודה לכם
זה דם.. אפילו אם זה טיפה
בטוח שזה התערבב
אל תגעי בזה אפילו
בטוח שזה התערבב
אל תגעי בזה אפילו
זה דם.. כאילו לא יודעת תדמייני אחרי זה שאת... אוכלת דם.. לדעתי לא כדאי
לא, בדקתי את זה, לא מסוכן. מגעיל או לא זה כבר עניין אחר.
לא..
ממש לא זה לא עניין של כשרות זה עניין של בריאות
לא. אם יש דם זה יכול להביא מחלות
מן הסתם שיהיה בביצה דם.
הרי ידוע שזה הפרשה של תרנגולת נקבה. ידוע שביצים זה מחזור של תרנגולת. אז כן בדרכ אם את גם ככה אוכלת מחזור של תרנגולת זה לא יפריע לך (;
הרי ידוע שזה הפרשה של תרנגולת נקבה. ידוע שביצים זה מחזור של תרנגולת. אז כן בדרכ אם את גם ככה אוכלת מחזור של תרנגולת זה לא יפריע לך (;
באותו הנושא: