8 תשובות
מבחינת קבלה לאוניברסיטה, פיזיקה כנראה הכי יעזור. אח"כ כל מקצוע מדעי או טכנולוגי אחר יעזור.
תלכי לאן שאת אוהבת, ולאן שאת מתחברת..
שלא ישעמם אותך:)
בימינו יש המון ביקוש למהנדסים.

אנונימית
אני לקחתי מנהל עסקי וביולוגיה
מה שהכי יעזור לך זה פיזיקה והנדסת תוכנה, אבל בסופו של דבר תבחרי מה שאת אוהבת.
בתכלס תלך על מה שאתה אוהב ומה שיעזור לך
תלכי למגמה שאת אוהבת. זה לא באמת עוזר בעתיד או משהו כזה..
שום מגמה לא הולכת לעזור לך באמת בחיים זה סתם חירטוט תעשה משהו קל שבאמת תצליח בו
באותו הנושא: