7 תשובות
יש בזה עניין של ביטוי עצמי ולקעקע על עצמך משהו שחשוב לך ומשמעותי ואתה רוצה שיהיה חרוט לך על הגוף
מעבר לזה לדעתי האישית זה גם יפה בטירוף ומגניב
כן זה מוסיף ביטחון וגם פירסינגים
זה לא משפר ביטחון בשום דבר, המתקעקעים הכריחו את עצמם לחשוב כך.

יש לי חברה הכי טובה, והיא הבן אדם שאני סומך עליו הכי בעולם, בקיצור, יש לה 15 קעקועים בכל מיני מקומות בגוף, אבל קעקועים פשוט ענקיים, לא סתם קעקועים.

היא תמיד אמרה ואומרת לי שהיא הכריחה את עצמה לחשוב שהקעקועים משפרים לה את הביטחון וגורמים לה להראות יפה, אבל היא יודעת שזה פשוט לא זה, היא יודעת שהיא כבר התמכרה לקעקועים והיא כל הזמן חוסכת כסף רק בשביל לעשות עוד אחד ועוד אחד עד שהיא תגיע לשרוול בשני הידיים, וכבר אמרתי לה שכמובן זאת זכותה המלאה לעשות מה שתרצה, להוריה אין שום בעיה והם התרגלו לשיגעונות שלה, אבל עדיין, זה די מוגזם, בעיניי כמובן, יש הבדל בין לעשות קעקוע הכרחי ובין לעשות עוד קעקוע אחד הכרחי ועוד 20 מיותרים.
יש כאלה שעושים קעקוע בשביל להנציח משהו
ויש כאלה שעושים בשביל ביטחון עצמי
אבל בתכלס זה יפה ומגניב
כנראה בעתיד אני גם יעשה קעקוע ^-^
יש מי שחושב שזה יפה
יש כאלה שמנציחים עם זה משהו
יש כאלה שעושים את זה מלחץ חברתי
יש כאלה שעושים את זה סתם כי בא להם
לדעתי זה לא משפר ביטחון עצמי, אבל זה יפה.
יש כאלה שחושבים שזה יפה ומוסיף חן למראה,
או שמקעקעים משהו עם משמעות בשבילם שרוצים לשמור קרוב.
לא. אני פשוט אוהבת את ההרגשה של המחט בגוף, הרעש של המכונה, הריח של הדיו.. מפה לשם יש לי 9 קעקועים