5 תשובות
שואל השאלה:
אני כל החיים אצלה ולא בא לי רק להיות אצלה בא לי גם הפוך אז החלטתי שאני לא באה אליה יותר בחיים בידיןק כמו שהיא לא תבוא אליי ייאלה כוסעמק
אנונימית
תקראי לה פעם אחת שתבוא ותשימי את הכלב בחדר בינתיים וכהוא ירגע תני לה ללטף אותה ותראי לה שאין מה לפחד. זה בגלל שהיא מפחדת אז היא נכנסה לכל העצבים האלה.
אנונימית
אז שלא תתייחס לכלבה או שלא תבוא לבית שלך גם את יכולה לבוא לבית שלה
שואל השאלה:
יש להדגיש שהכלבה היא קטנה מאוד בת חצי שנה ולא גודלת. פשוט גם בגלל שהיא גורה אז היא משתגעת ומאושרת כשבאים אורחים. והיא לוקחת אתזה קשה מידי..
אנונימית
חברה שלך טיפשה.
תבהירי לה שהכלב הוא חלק ממך ומהבית, ואם היא לא רוצה לבוא בגלל זה, שלא תבוא בכלל.
אנונימית
באותו הנושא: