5 תשובות
שואל השאלה:
כיאלו אני יצאתי מאנורקסיה אבל המשקל עדין חשוב לי
אנונימית
זה לא נכון לגבי כולם.
יש כאלה שיתמודדו עם הפרעת אכילה כל החיים,
ויש כאלה שזו פשוט תהיה תקופה שתחלוף.
אל תכניסי את עצמך לקו מחשבה שבטוח את תהיי בהתמודדות עם אוכל עד זקנה,
הייתה לי הפרעת אכילה בגיל 10-12 ואני לא מושפעת ממנה בכלל היום.
ברור שאפשר.. קצת קשה אבל אפשר.
ולכולם אכפת מהמשקל שלהם.. אם זה מפריע לך פשוט תעשי דיאטה נורמאלית
שואל השאלה:
אני לא צריכה דיאטה כי אז אני יהיה בתת משקל אבל אני תמיד שומרת על מה שאני אוכלת כיאלו
אנונימית
גם אם זה נראה לך עכשיו שזה בחיים לא יעזוב זה כן אפשרי לצאת מזה ולהחלים, אבל תמיד ישאר בך חלק מזה.. והבנות שמשמינות זה בגלל שהגוף שלהן התרגל למצב של רעב ושהן מתחילות לאכול יותר במטרה להחלים הגוף שלהן כאילו מתחיל "להתעורר" ורוצה לאכול עוד ועוד עד שהן מרגישות שהן מתפוצצות בעצם בשביל להחזיר את האנרגיה שהוא איבד וככה הן משמינות. (אני מדברת מניסיון הייתי אנורקסית והכריחו אותי להשמין 3 קילו לפחות בשביל לא להיכנס למחלקה להפרעות אכילה ובגלל זה ההורים שלי השגיחו יותר ואכלתי יותר עד שלא הייתה לי שליטה כמו פעם והשמנתי הרבה יותר ממה שהייתי צריכה)