התחברות
הרשמה
כואב לי הראש מהבוקר לקחתי כדור זה הרגיע לכמה שעות וחזר מה לעשות?
3 בדצמבר 2015, 20:29
תרופות
בריאות
כאבי ראש
כאבים
כאב ראש
כדורים
2 תשובות
תקחי עוד כדור ולכי לרופא
א
אנונמייס
קחי עוד כדור אם מותר ותשתי תה קמומיל או תה ירוק זה מקל מאוד
T
Twentyonepilots //-||
באותו הנושא:
פתרון לכאב ראש - מתפוצץ לי הראש, לקחתי כדור ואני לא יודעת מה לעשות. עצה מעולה לעונה!
כואב לי הצד (ימין) כבר מהצהריים לקחתי כדור שמתי משכה וזה לא עוזר כואב לי
כבר מהבוקר יש לי כאבי ראש נוראיים וזה רק מתגבר, אני מרגישה כאילו שמו לי על הראש אלף גומיות והוא עומד להתפוצץ וכואב מכל הכיוונים וכבר לקחתי אקמול וזה לא עוזר, רעיונות?
אני מרגישה חולשה וכואב לי הראש מהבוקר מדדתי חום וזה 36.4 מה זה אומר?
מתפוצץ לי הראש לקחתי כדור ולא עוזר לי. מה אני יכולה לעשות שא יכאב לי הראש?
מתפוצץ לי הראש מהבוקר ושתיתי מלא מים כבר (אני לא יודעת לשתות כדור ניסיתי) מה אפשר לעשות?
בלעתי 9 כדורים בשעתיים האחרונות מה יקרה לי? ( כאב לי הראש ממש אז לקחתי כדור, לקחתי דיי הרבה כי זה לא עזר לי)
לקחתי הבוקר רטלין ואני לא צריכה לקחת לקחתי סתם ככה, היה לי סחרחורות כאבי ראש וזה, מזה רטלין ומה יקרה לי וכל זה?
לקחת משכך כאבים ללא סיבה - מה קורה כאשר לוקחים כדור לכאב ראש ולא כואב הראש?
יש לי חום גבוה, אני לא אכלתי כלום מהבוקר כי אני לא רעבה, כואב לי הגרון וממש הראש, איך לטפל בזה הכי מהר שאפשר, תרופות סבתא
לקחתי בטעות שתי כדורי שינה שהתוקף שלהם נגמר לפני כמעט 4 חודשים, זה מסוכן? כואב לי רצח יד ימין