קניתי 2 סריגים שמחובר להם חולצה לבנה, אחד אפור ואחד שחור, כיבסתי אותם לפני הלבישה הראשונה, בסריג האפור ראיתי כתם קטן של מייקאפ בצווארון, אז כיבסתי אותם רק אחרי שכיבסתי את השחור שמתי לב למשהו, ראיתי שבשחור יש תיקט ובאפור עם הכתם הקטנטן, אין תיקט, האם יכול להיות שמישהי לבשה את זה והחזירה, אם כיבסתי את הסריג זה מספיק? ושאלה נוספת כשכיבסתי את השחור הצבע השחור הוציא צבע וגרם ללבן לקבל צבע כחול בהיר-תכלת, האם כשזה יתייבש זה יעלם ומה לעשות להחזיר לחנות, אני לא לבשתי את זה?