5 תשובות
דולפין.
הייתם בת? טוב.
הייתי הולכת לצלילה עם בעלי חיים, קונה אוכל, בגדים טיקים נדירים, איפור כל מיני:)
שואל השאלה:
חח כי אולי יש פה גם בנים שיכנסו לשאלה
אנונימית
לכי לעשות קורס צלילה ממש שווה! גם אני הלכתי^-^