6 תשובות
להשלים שעות שינה ביום, ולצאת בלילה.
ללמוד.-.
אצלי המורות לא קלטו את הקטע של חופש
אצלי המורות לא קלטו את הקטע של חופש
גם וגם
שיקפצו לי המורות עם השיעורים שלהם..
שיקפצו לי המורות עם השיעורים שלהם..
לישון כי לא נתנו לנו ש. ב
לעבוד.
להשלים שעות שינה. ללמוד בעיקר, יש לי 5 מבחנים אחרי החופש ישר אחרי שחוזרים.
באותו הנושא: