7 תשובות
ממליצה לך להתחבר לרשתות חברתיות (כגון, פייסבוק) ולהיות פעילה בקבוצות שונות שקשורות לתחומי העניין שלך.
את בטוח תמצאי טונות גברים שתוכלי לתת להם צ'אנס.
תתחילי בלדבר איתם בצ'אט, ואם נשמע מעניין- תקבעו להפגש.
בהצלחה:)
בני אדם הם יצורים המתקשרים ביניהם באמצעות מגוון רחב של אפשריות. ולכן..

אני מציע כשלב ראשון להתחיל לחזק קשרים עם חברות שלך או בני דודים שלך, תתחילי לבלות איתם זמן.

ותני לדברים לזרום -פשוט תהני מהמפגש הקבוצתי ותוך כדי נסי לבדוק האם יש להם מכרים שמעוניינים לצאת או קצת לבלות במסעדה או סתם כך.. שיכולים להתאים לך.

החבר יגיע מהר מאוד כאשר לא מחפשים אלא מבלים בכייף במקומות שנוחים לך אם החברים שלך. (בני דודים /חברים /חברות/כל קבוצה שאת מכירה)

שלב שני להתחיל לתחזק את הפייסבוק בחברים קרובים - תתחילי לדוג חברים של חברים רווקים שמעוניינים בקשר, תוך בירור מול החבר/ה המשותפ/ת.
דרך אתרים או חברים. אני גם כמוך.
גדולי 21
היי אני גם כמוך לא יוצא לברים ומועדונים לא שאני לא אוהב פשוט ההורים לא נותנים לצאת 2 עד 3 - ככה ואני בת 21 שזה ממש עצוב אז התחבר לאתר הכריות והכרתי מלא בנים ויצאתי איתם אבל שום הדבר לא יצא ועכשיו אני שוב לבד כי הם באתרים האלה מחפש רק אם מי לשכב ואז הם מקבלים את זה וזורק אותך וגם אני נפלתי בפח הזה אז עצה שלי לא למהר שזה יבוא זה יבוא בהצלחה:)
אני גם אף פעם לא יצאתי למועדון או בר, זה ממש לא בשבילי כל המקומות האלה.
אתרי היכרויות וכד' תכירי בחורים טובים כמוך.. אולי מאחורי המסך יהיה לך יותר בטחון לדבר עם בנים.
אתרי הכרויות. אבל תבדקי שיש לכם רקע או משהו קטן שמשותף לשניכם. לא מספיק שיש לו תכונות טובות.. חייב דברים משותפים.. מנסיון, תבדקי קודם ואז תיצאי..
אינטרנט או דרך חברים משותפים