21 תשובות
שמאל מרגיש לי שלמות ומשום מה יש לי בעיה עם שלמות,
אז אני אבחר בימין.
בטח שמאל חייםשלי זה
אנונימית
לדעתי ימין, יותר עדין
של שניהם *~*
ואוו זה כזה מושלם
שניהם
לא רואה הבדל
אנונימית
שמאל
שמאל.
אבל זה תלוי בפנים.
שמאל ואיזה חתיך הוא איך קוראים לו?
ימין, או לא זה ולא זה... ומה זה הפרצוף המטומטם הזה?! באמת
שמאל.
לא קריטי
שניהם.
שמאל אבל זה כמעט אותו דבר פשוט לזה שבימין הפנים טיםה יותר גדולות
ימין
שמאל.
שניהם יפים