התחברות
הרשמה
כמה קוביות זה יוצא שאכלתי אם אכלתי את הקוביה הגדולה של השוקולד פרה?
29 במרץ 2012, 15:08
שוקולד
תזונה
קוביות
בריאות
6 תשובות
4 קוביות או 2 וחצי תשימ\י כמה קוביות על הקובייה הגדולה ותראו ת'תוצאה:)
מ
מאוהבת *-*
4.
סטיפס אמא שלכם עלי (•̮̮̃•̃)
ארבע
ה
הייייי D:
נראה לי 4
נ
נערה (-;
2,3...
א
אני בת!!!!
4
M
Mellorine
באותו הנושא:
מה לעשות אכלתי טילון חלבי ואז אחרי דקה אכלתי קציצה וידעתי שאכלתי לא שכחתי ואני מה זה מצטערת על זה מה לעשות?
עכשיו אכלתי 6 קוביות שוקולד יש מצב שבגלל שאכלתי יצא לי פצעים מחר?
אכלתי שתי קוביות בשר ובאלי לאכול קורנפלקס עם חלב אני בכל זאת צריכה לשמור 6 שעות?
אם אכלתי גלידה ואחרי 2 דק אני אכלתי המבורגר זה אומר שאכלתי בשר עם חלב?
אכלתי שתי קוביות של שוקולד מריר ואני בדיאטה, עד כמה זה נורא?
אני חייב עזרה דחוף אכלתי רעל, אני חייב להקיא את כל האוכל שאכלתי, איך מהר?
אם אכלתי בג'פניקה סושי (כשר) והמסעדה לא כשרה, זה אומר שיש מצב שאכלתי לא כשר?
אם אכלתי חלבי ושכחתי שאכלתי בשרי ולא עבר לי השש שעות מותר לי עדיין לאוכל חלבי כי כבר אכלתי?
אני בדיאטה כבר כמה ימים בערך 4 5 ימים, לא אכלתי בזמן הזה מתוק והיום אכלתי 4 קוביות שוקולד וארטיק אבטיח הזה שאין בו המון קלוריות זה רע כל כך?
אם אכלתי והקאתי זה נקאה שאכלתי?!
שיט שיטשיט אכלתי בצהריים קובה סלק ועכשיו אכלתי לחמית וגבינה לבנה, ואני ממש מתחרטת על זה והבטן שלי כואבת זה ממש רע שאכלתי?