4 תשובות
גועל נפש.
הדבר הכי טיפשי ושיטחי ששמעתי עד עכשיו.
איזה ישן זה, עדיין עושים את זה?__.
וכן, זה נורא שיטחי. וטיפשי. ולפעמים גם אולי פוגע.
וכן, זה נורא שיטחי. וטיפשי. ולפעמים גם אולי פוגע.
לא
לי בעיקר חבל שהן כנראה מרגישות שהן צריכות דירוג של אחרים כדי להיות שלמות עם עצמן.
לי בעיקר חבל שהן כנראה מרגישות שהן צריכות דירוג של אחרים כדי להיות שלמות עם עצמן.
באותו הנושא: